Promocja firmy w sieci nie zawsze musi być realizowana przez firmę zewnętrzną. Istnieje wiele narzędzi marketingowych, które można wdrożyć samodzielnie. Należy jednak posiadać minimalną wiedzę z tego zakresu. Bardzo ważne jest to, aby prawidłowo określić główny cel naszych działań. Powinniśmy dotrzeć nie tylko do nowych odbiorców, ale również klientów, którzy mogą ponownie skorzystać z naszej oferty. Nie zapominajmy o tym, że na lojalność musimy zapracować.

Remarketing
Remarketing polega na wyświetlaniu baneru reklamowego osobom, które w przeszłości odwiedziły naszą witrynę. To prosty sposób na to, aby przypomnieć o swoim istnieniu potencjalnym klientom. Nie ma znaczenia, czy ktoś dokonał już zakupu, czy jeszcze się waha. Spersonalizowana reklama jest o wiele skuteczniejsza niż tradycyjna. Właśnie dlatego jest to inwestycja, która opłaca się najbardziej.

Katalogi branżowe
Firma, która znajduje się w katalogach branżowych może pozyskać szerokie grono odbiorców. Mechanizm tego typu promocji jest prosty – im więcej linków prowadzących do naszej witryny, tym lepiej. Nie można jednak zapomnieć, że tutaj liczy się przede wszystkim jakość. Taka reklama firmy w internecie musi zostać dokładnie przemyślana.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów